הפרת חוזה עם האזרחים? העימות ב'מהדורה המרכזית'

המהדורה המרכזית 3 Comment on הפרת חוזה עם האזרחים? העימות ב'מהדורה המרכזית'

פעיל הימין, ברל'ה קרומבי ב'מהדורה המרכזית': "יכול להבין את הטענה המתנגדת, אבל הימין הוכיח אחריות, הראה ג'נטלמניות של מנצחים, השמאל שורף את האסמים". עו"ד בן יצחק: "מדינת ישראל הפרה את החוזה מול אזרחיה. אמרו שיש קבוצות שונות, חלק תורמים יותר וחלק פחות, נתניהו המסית הגדול שולח את אנשיו לחסום קיבוצים"

צילום: פלאש 90 ופרטי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד גונן בן יצחק לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "עילת הסבירות היא מסך עשן לקראת שינויים משמעותיים במשטר. מתנופף מעל זה דגל שחור, לכן אני באמת סבור שזה ביטול הדמוקרטיה. ברל'ה קרומבי השיב: "אלו וענות לא רציניות. הם חוסמים מדי שבוע את איילון, מגישים אלפי הסתייגויות. יכול להבין את הטענה המתנגדת, אבל הימין הוכיח אחריות, הראה ג'נטלמניות של מנצחים, אבל השמאל שורף את האסמים"

עו"ד בן יצחק: "מדינת ישראל הפרה את החוזה מול אזרחיה. אמרו שיש קבוצות שונות, חלק תורמים יותר וחלק פחות, נתניהו המסית הגדול שולח את אנשיו לחסום קיבוצים". בן יצחק ניסה לענות על הביקורת:  "להשתמש במילה סרבנות זה שקר גדול, מדובר באנשים שמתנדבים. התנדבות זאת מתנה, קבוצה כל כך קטנה מתנדבת למילואים ורבים מהם לא מסכימים לשרת דיקטטורה"

ברל'ה קרומבי סיכם את הדיון: "הדיון הוא בסמנטיקה וטרמינולוגיה, שיוויון בנטל זו סיסמה שצריך לדון בה בכובד ראש. אבל להגיד שבגלל זה לא נשרת, זה כמו אחד שסתם בברוגז. יש רצון לפרק את המדינה, לפורר את הציבור ועל זה ההפגנה שלנו".

האזינו לעימות הקולני



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    חוץ מלהפיל את הממשלה אין לכם כלום
    אתם לא מבינים על מה אתם מפגינים
    ואתה עו"ד בן יצחק אתה אמנם עו"ד
    אבל גם אתה מפגין לא בגלל הרפורמה
    היא לא מענינת אותך מה שמענין אתכם
    איך להפיל את הממשלה
    יש לכם מנהיגים פושעים חסרי אחריות